perjantai 16. syyskuuta 2011

Syksyjaloille

Jaahas, pääsenpä heti perumaan sanani. Näköjään tämä kuvien lisääminen onnistuu sittenkin, kunhan vaan teen postauksen tällä läppärillä. Pöytäkoneemme vetelee ihan viimeisiään näköjään joka saralla :( No, mutta mielenkiintoisempiin aiheisiin ->

Syksyn tulossa parasta on se, että saa taas alkaa käyttämään saappaita! Rakastan saappaita! Saapaskokoelma (kuulostipa naurettavalta, ei nuo muutama saapaspari ehkä ihan kokoelman kriteereitä täytä :D ) täydentyi näillä ihanuuksilla eilen ja näitä mä vasta rakastankin!! Suihkuttelin ne hetimiten suoja-aineella, jotta sain ne tänä aamuna töihin lähtiessäni jalkaan. Sopivasti sääkin oli kovasti jo sellainen, että saappaille oli käyttöä. Auton mittari näytti +7 astetta puoli yhdeksän aikoihin, hrrrr....

Tilasin nämä saappaat Ellokselta -50% alekoodilla, joten hinta oli nahkasaappaiksi varsin kohtuullinen. Kiva juttu oli se, että varren leveyden sai valita. Mulla on aika kapeat pohkeet ja useimmat saappaat jäävät aivan liian löysiksi pohkeista ja hölskyvät jalassa. Tilasin nämä saappaat pienimmällä varrenleveydellä, mutta silti saappaisiin mahtuu ihan kevyesti vaikka farkunlahkeillakin verhotut jalat...

Kröhöm, kuva paljastaa armottomasti sen, että peilin pyykimiselle olisi kenties tarvetta.

Mutta arvatkaas mitä, tai oikeestaan ketä mä rakastan myös? No tuota mun ihanaa miestäni <3 Sain nimittäin synttärilahjaksi niin ihanan yllärin, että en sellaista osannut edes odottaa. Täällä on nyt onnellinen digijärkkärin omistaja! Parannusta kuvien laatuun en kyllä heti uskalla luvata, sillä en osaa sitä kameraa käyttää vielä oikeastaan ollenkaan. Mutta pikkuhiljaa opettelen. Niin ja tarkennetaan nyt vielä jos joku epäili, että kyllä mä sitä mun miestäni rakastan ihan muutenkin, en vaan sen kameran takia :D

Mukavaa viikonloppua kaikille!

3 kommenttia:

Tickler kirjoitti...

Kauniit saappaat! Meillä on just päinvastoin. Etsin saappaita, jotka menisivät kiinni paksuista pohkeistani...

Myöhästyneet synttärionnittelut ja onnea uudesta kamerasta! Yritin löytää itselleni kurssia järkkärikameran käytölle (saan lainata mieheni kapistusta), mutta en täältä päin löytänyt :(. Tsemppiä toimintoihin tutustumiseen.

Lumina kirjoitti...

Tickler: kiitokset, nämä on kyllä hyvät jalassakin (nytkin käytössä siis). Kansalaisopistolla on mun mielestä ollut ainakin aikasempina vuosina valokuvauskursseja. Ne vaan ei aikataulullisesti mulle passaa koskaan, joten taitaa olla poissuljettu vaihtoehto. Mä tilasin pari valokuvausopasta ja yritän päästä alkuun niiden avulla.

Tickler kirjoitti...

No sepä just, ettei ne sopineet minunkaan aikatauluihin. Joku tehokas viikonloppukurssi olisi paras! Laitapa viestiä, jos kuulet moisesta...